Juni

I helgen fick jag äntligen träffa mina älskade gamla klasskompisar och några till. Vi började med ett glas på bolaget innan vi gick vidare till Wallers för invigning av deras terrass, det blev en ganska tidig och lugn kväll, men det var himla mysigt att träffa alla igen.
I lördags träffade jag tjejerna igen för en mysig brunch i solen på Amalias. På kvällen åkte jag hem till Rikard och tog ett glas med han och Rickard innan vi begav oss vidare till Wallers. Där mötte vi upp Julia innan vi gick ner på Gute. Jag och Julia blev inte så långvariga där, utan vi köpte mat och tog oss hem tidigt. Ändå en ganska lugn helg, men mysig som få.
 
Annars har jag varit sjuk hela veckan och inte kunnat jobba och med det har jag även fått ett kusinbarn, en liten Astrid som jag skall få träffa för första gången ikväll. Hoppas att få vara tillbaka på jobbet på Söndag och efter det väntas åtta dagars ledig, sen det är dags för fyra jobbdygn innan jag går på semester i tre och en halv vecka. Första gången i livet som jag har semester och det är kanske så att man börjar bli gammal. Skall hur som helst bli superskönt och jag hoppas på fint väder hela vägen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0