Enastående

Jobb är det som står för mig mest, men trots det hinner jag med mycket annat ändå. Åkte ut till Martin efter jag jobbat klart i onsdags, då åkte vi hem till Tilde och spelade lite kort. På torsdagen blev det en riktig slappardag i Gothem innan jag och Martin åkte in till stan för att se bio, närmare bestämt cockpit som får ett väldigt högt betyg enligt mitt tycke. I fredags hämtade jag och Martin upp Daniel för att ta en glass och promenad på hamnen, senare på kvällen väntades det också jobb och lite festligheter. Resten av helgen har bara vartit lugn och idag var vi ute och åt mat och fikade på själsö för att min morfar fyllde år, kvällen har jag förgyllt med jobb, vad annars? Nu skall jag internetshoppa och äta choklad. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0