Alltid försent

Kommer verkligen ångra senare in i dem mörka höstmånaderna att jag sagt detta men just nu längtar jag till hösten. Som man säger varje år så vill man tillbaka till rutinerna igen, men det jag längtar efter mest är att kunna vara hemma på kvällarna och göra mysiga saker istället för att jobba. Men som sagt, detta kommer jag ångra att jag sagt och säger istället att allt detta jobb kommer att vara värt det några månader fram över när det blir det magiska datumet, 25e. Denna helg har bjudit på lite sommarfest, som var allt annat en misslyckat, en jättetrevlig kväll och ikväll har jag myst hemma hos Fanny, får självklart inte missa att berätta att jag har jobbat, men det antar jag att ni redan förstod? Tänkte att jag skulle gå och lägga mig nu och tänkte kanske ta en sväng på stan imorgon innan jobbet och inhandla lite saker inför skolstarten. Godnatt kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0