When I grow up

Av någon anledning tycker jag att det är roligt att skriva här igen, har kommit på mig själv dem senaste dagarna med att försöka hitta på saker att skriva här, vill liksom skriva flera gånger om dagen. Över till något annat så har jag inte kommit så långt med det där mattepluggandet än och jag har en känsla av att det kommer sluta långt in på kvällskvisten det här. Men dock, så kommer Martin hit med Ben & Jerrys senare, vilket kanske kan vara min räddning.
Upplevde en annan jobbig sak idag, ni vet när man börjar skriva in alla prov man har i sin kalender och upptäcker att man har fyra prov på en vecka och dessutom ett nationella, när man känner att man kommer bli tvungen att stänga in sig en hel vecka, precis det upplevde jag idag. Hemskt va? Ja. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0