Easter Holiday

Femton dagar sedan senaste inlägget, rolig jag är. Imorgon är lovet slut och det är tillbaka till skolan som gäller, tur att det kommer massor av lovdagar tiden som är kvar till sommarlovet. Det har varit ett bra lov, inledde med träningsläger i Stockholm, efter det har det bara varit massor av softa dagar med god mat och fint sällskap, har njutit av varenda sekund jag kunnat ta det lugnt. Har myst med en lunch på Amalias idag, fick dessutom träffa min fina Felicia, två flugor i en smäll. Hoppas också att det fantastiska vädret kan hålla i sig. Jobbar för tillfället, får gå hem snart, då väntas big brother med min fina, såklart!


Planerar en eventuell New York resa till hösten. Hade varit fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0