Vi kan gå genom eld

Det har varit en bra helg, en väldigt bra helg faktiskt. I fredags så kollade jag och några från laget när copa mötte AIK, jag åkte hem och sov i tid för att igår kliva upp vid sju för att ta flyget till Stockholm och Bromma. Det väntades match, vinst med 3-0 och det var bara för underbart. När jag landade på ön igen runt fem så stressade jag i ordning mig för att sedan cykla bort till Fanny där det väntades grillning och festligheter. Det blev även vidare en sväng och jag kom in genom dörren här hemma vid sju imorse. Bra tid. Det har varit en lugn dag, jag har fikat, städat och blivit en aning mörkare i håret. Nu skall jag sova, för jag nästan dör av trötthet. Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0