Pyro

Helgen blev inte riktigt som planerat och veckan avslutade inte alls så som jag hade hoppats. Vi åkte hem med en 2-6 förlust i bagaget efter en match mot ett väldigt duktigt AIK. Vi inledde med en väldigt dålig första halvlek där dem tog en ledning med 5-1. Spelade sedan betydligt bättre i andra och höll 1-1, synd att vi inte kunde spela så i första. Då hade det nog blivit en jämn match, men så är det och inte heller division 4 matchen på söndagen blev någon hit för p18. Har sovit så otroligt många timmar i helgen och har bara varit jättetrött så fort jag inte spelat fotboll. Igårkväll mötte jag upp några fina på atterdags för att handla till en mysig grillning som blev väldigt bra. Idag var det tillbaka till skolan och det var otroligt lätt att gå ur sängen imorse, kan bero på alla timmar jag sovit i helgen. Träningen ikväll gick bra och efteråt gick jag och Fanny och la oss i vattenspridaren. Jag tror det är sommar, eller? Oklart inlägg. Woho. Men vad gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0