I gave you all

Kort skoldag idag viket var väldigt skönt då jag verkligen var otroligt trött när jag klev upp ur sängen imorse, kan bero på att jag och Julia satt uppe sent igår för att plugga diverse. Efter skolan kom mormor och hämtade mig och vi åkte och tog en titt på huset dem håller på att bygga som faktiskt börjar bli klart. Vi hämtade sedan upp Nikki för en lunch på Etage och också en sväng på stan innan jag åkte hem och somnade gott i min säng i några timmar innan det var dags för träning. Självklart hade jag glömt min fotbollsväska från helgen i bilen och mamma hade bilen på jobbet. Min vanliga tur ungefär. Så det fick bli en extra sväng på cykeln för att hämta den. Det var otroligt kul träning ikväll, trots att det var en relativt jobbig sådan. Har precis fixat med lite plugg och skall snart säga hej till sängen för natten. Weyop. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0