Trouble

Allt är lite konstigt, därför är jag lite borta. Så jag tar detta kort, igår vann vi över Dalhem med 4-3 som sagt, det kändes otroligt bra. Annars igår, så var min dag sämre än någonsin, gjorde den lite bättre genom att spendera en del av min kväll hemma hos Malin tillsammans med henne Hedvig, fika och solsidan. Träffade sedan Julia och vi träffade Viktor som är hemma en snabbis från Sälen. Idag så var skolan otroligt seg och jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut, men tillslut så. Jag såg fram emot träning, en träning som förde med sig en strukad fot och det känns, rent utsagt, helt förjävligt. Jag är också rädd för att insjukna i influensa, då halva min familj ligger. Usch. Kan det inte hända något superduperbra? Typ som att boka en resa till Barcelona. Mamma, pappa?

´
Det ser ut på mig som att vi vunnit vaaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0