Talk

En natt i mars, sitter jag och lyssnar på Coldplay, Christmas lights. Det känns konstigt, men ändå bra på något sätt, den ger något till mig som jag inte riktigt kan sätta fingret på...
Hur som helst så har jag spenderat kvällen hemma hos Malin tillsammans med några fina flickor, det bjöds på god mat och festligheter. Tog mig hem i god tid då jag har match imorgon, årets första träningsmatch och faktiskt så är jag nervös. Tidigare idag så åkte jag, Julia och Sigge hem till Matte för att spela kort och prata lite, det blev också en sväng till ica maxi för att inhandla lördagsgodiset. Annars har jag ägnat lite tid åt att glo ner i matteboken, det var kuuuul. Nu skall jag snart sova, för att bli väckt lite för tidigt för en söndag. Men det gör mig ingenting. God natt!
Det finns så mycket mer
Än bara det vi ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0