Oj

Haha, Hedvig sa till mig förut "oj vad du inte har uppdaterat din blogg". Så här är jag. Får skriva ihop det här lite snabbt för vi väntar nämnligen gäster. Senare idag väntas det träningsmatch mot Dalhem. Helgen har gått lite för fort, i fredags efter skolan åkte några fina tjejer hem till Karin för att äta våfflor. Det blev senare middag hemma hos Julias pappa med ännu mera våfflor. Det blev en sväng till kyllaj också, för det var ju allt för länge sedan. Igår kom Felicia hem till mig, vi tog en prommenad runt Visby innan vi satt igång med plugget. Det blev även goda pannkakor denna eftermiddag. Igårkväll låg jag helt död i soffan och somnade innan tolv. Woho. Det gick fort. Nu måste jag kila. Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0