Idag vill jag inte ha någon rubrik

Jag är sjuk, men trots det pluggar jag ihjäl mig för att kunna gå till skolan imorgon och skriva matteprovet. Min ork börjar ta slut så jag undrar hur detta skall sluta. Hur som helst. Igår var första grästräningen för året, gud vilken härlig känsla även fast det var som att spela på en åker. Efter träningen åkte några bort  till rävhagen för att se Gute spela lika mot Dalhem. Det var någonstans här som jag insjuknade. Kul. Jag skall försöka vila upp mig för att det väntas en hel del roligheter denna helg. Bland annat en väldigt snabb visit till Stockholm för att spela träningsmatch. Nu skall jag plugga vidare och hoppas att jag inte stryker med på cupen. Puss alla´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0