Helg

Hejeee. Jag är lite dålig men jag har knappt varit hemma denna helg. I fredag begav jag mig hem till Victorias bror för lite cupcakesbakande tillsammans med henne och Julia. Vi såg också en väldigt bra film, the town. I lördags blev det vinst över ifk visby och kvällen igår spenderades tillsammans med några gamla fina vänner. Idag åkte jag och Julia ner på glassbaren för första gången i år tillsammans med Robin, Alex och Dennis, vi träffade Emil och åt vår första glass för i år. Jag och Julia tog en prommenad hem till mig efter vi blivit lämnade och efter dess har vi bara pluggat och lagat mat. Vi har tydligen inte äventyrat klart för helgen. Tydligen blir det äventyr denna söndagskväll. Kort om min helg bara. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0