Love is hard

Det har varit en bra långledighet och imorgon är det tillbaka till skolan igen för dem sista två veckorna. Helgen har bestått utav en bra match mot brommapojkarna där vi tog hem segern med 3-0, grillmys och vin hos Fanny sant en din balkortegen igår. Alla var så fina och jag är inte bara lite avundsjuk. Om två år är det min tur. Gårdagskvällen spenderades hemma hos Malin tillsammans med henne, Hedvig och Johanna. Vi tände ljus, åt kladdkaka och pratade, riktigt mysigt. Idag har vi haft klubbmästerskap i föreningen och mitt lag kom på andra plats. Kul att se alla små duktiga tjejer. Nu skall jag sova en stund innan jag skall ta tag i städ och plugg såhär på nationaldagen. Gött liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0