Heat

Kuuul att jag skrev ett inlägg och precis när jag var klar så trycker jag bara ner sidan, utan att tänka så trycker jag liksom bara på kryss. Hur som helst, jag gör ett nytt försök och skall försöka att hålla mig ifrån krysset denna gång innan jag hunnit publicera. Idag måste det ha varit den varmaste dagen hittils på detta år, det har varit så sinnessjukt varmt och jag har gått omkring och svettats hela dagen. Skönt liksom. Inte bättre blev det på gymet i eftermiddag. Men jag klagar inte, för det är ju faktiskt underbart. Annars idag har jag äntligen fått träffa dem fina människorna som varit i Frankrike i tio dagar, känns skönt att ha dem hemma. En konstig sak är att jag just nu faktiskt inte ser på landskampen, för jag måste verkligen ta tag i mitt rum och städa upp på det och även plugga, har två grejer kvar innan betygen skall sättas och det är ju typiskt, för jag är dödstrött på att plugga. Ehuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0