You and I

I fredags så hade jag myskväll tillsammans med Fanny, Emelina och Karin, vi såg på solnedgången och hade det mysigt. Kvällen bjöd på lite drama men det blev inte allt för sent. Igår var det dags på årets Toftadebut tillsammans med dem och jag badade till och med, så skönt var det. Senare åkte jag ut till mormor tillsammans med mamma, pappa och Fanny för att kolla på deras nya hus och grilla. Det blev en mysig kväll där ute med god mat, fika och trevligt sällskap. Efter det hängde jag och Fanny omkring en stund innan jag cyklade hem och somnade gott. Idag har jag och Fanny hängt på hennes jobb, vi har storstädat och ätit lite. Ikväll blev det en sväng ut till Gustavsvik med lite trevligt folk. Just nu ser jag på csi och skall väl för en gångs skull försöka somna i tid. Pusse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Fanny?

2011-07-11 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0