Jag vet allt om dig

För tillfället städar jag rummet, lyssnar på Veronica Maggio samtidigt som regnet smattrar utanför. Dagen till ära har bestått utav lite häng hemma hos Fanny tillsammans med henne, Julius, Felicia och Viktor. Det blev en sväng till Maxi för att inhandla lite gott och resten av dagen degade vi alla i Fannys säng. Igår gjorde jag och Fanny en massa ärender innan vi grillade och gjorde god mat hemma hos henne. Vi gick hem till Robin på lite förfest och sedan vidare hem till Filip. När dem andra gick ut hängde jag och Fanny omkring en stund innan vi gick hem till henne och somnade gott. Får se vad det blir av kvällen. Men om jag och Fanny får bestämma så blir det bad i regnet. Mysigt juuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0