Hard

Igår hängde jag med Julia hela dagen. Framåt kvällen åkte vi och handlade för att sedan göra en god middag. Vi åt och drack gott innan Julia försvann iväg till Hamnplan och jag degade framför tvn resten av kvällen. Idag var jag uppe med tuppen för att dela ut tidningar tillsammans med mitt lag, tanken var också att vi skulle hinna med stranden, men riktigt så blev det inte. Ikväll har jag varit med laget på O´learys där vi åt och såg vm-finalen. Kom hem för en stund sen och som det ser ut så är det sängen nästa. Imorgon är det första träningen igen efter sommaruppehållet, helt sjukt vad jag längtat och jag längtade inte precis mindre när jag såg fotbollen ikväll. Skönt att det fanns en bra sak att ta upp när jag nu skall komma till något väldigt dåligt. Jag spanade in vädret inför veckan och tydligen skall det bli regn hela veckan. Hoppas dem har fel. Natte nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0