This could be the end...

Hm... Vad vill jag säga. Ja, jag hänger inte riktigt med här, som jag har sagt så många gånger förr. Även om datorn är min bästa vän för tillfället så har jag aldrig riktigt orken att gå in och skriva något... Eller, det handlar nog mer om att jag inte vet vad jag skall skriva. Det har inte hänt några roliga och bra saker, jag är mest förvirrad... Då menar jag, mer än vanligt... Igår cyklade jag i alla fall hem till Zandra och åt nybakade bullar med henne och Felicia, vi gick hem till Felicia och lagade middag, sen mådde jag jättedåligt så på kvällen hängde jag med en vän och vi var sjuka tillsammans... Idag mår jag inte heller så bra. Så det blir nog en lugn dag hemma, det är ett himla väder också. Skall försöka vända tillbaka på dygnet, då jag just vaknade, halv två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0