No more

Allt är svart eller vitt, jag hittar inte så mycket där emellan och det är just det jag går omkring och stör mig på hela tiden. Bara min känsla just nu. Annars är allt som det skall vara. Invigde denna vecka med en otroligt skön sovmorgon, det behövdes. Gjorde ett nationellt testprov i engelska muntliga som gick helt okej och efter det rullade dagen bara på med svenska skrivuppgifter och mattetal. Efter skolan gick jag och Karin hem till mig och åt, pappa gjorde oss sällskap och det pratades om allt mellan himmel och jord. Bytte sedan om och vi körde hem Karin innan det var dags för träning, som faktiskt gick skit, rent utsagt. Så jag är faktiskt på lite smådåligt humör och försöker lyssna på låtar som kan pigga upp mig igen så jag orkar ta tag i matten, för det är något som måste göras. Sorgligt med sant.

Kommentarer
Postat av: Malin Ahrling

saknar dig stumpan

2011-01-25 @ 01:29:17
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0