Hjärta

Skolan gick fort idag, beror nog lite på att vi slöt kvart i elva. Efter skolan satt jag och Karin kvar och pluggade matte, tillsammans med lite annat trevligt sällskap. När jag kom hem så bestämde jag mig för att sova en stund och vaknar två timmar senare. Bytte då om för träning och cyklade ut till p18, träningen gick bra idag. Skönt som fasen verkligen. Sista fotbollspasset innan helgens matcher. Jag och Karin har precis bokat våra båtbiljetter inför nästa helgs äventyr, skall bli så otroligt skönt med en visit i vår vackra huvudstad. Nu måste jag plugga inför spanskaprovet imorgon och förresten, imorgon skall jag njuta till tusen av min sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0