Easy me down

Igår ja, visst var Julia inblandad i min kväll igår men ytterst lite då det bara blev en sväng till maxi och hem igen. Jag vek ner mig än en gång för att göra något och jag har faktiskt börjat fundera runt frågan, vad har hänt? Hur som helst så stannade jag hemma och tog det lugnt, umgicks lite med Nova som bodde över här i natt. Gjorde än en gång ett försök till att sova i tid för att vända på dygnet men misslyckades och somnade runt fyra, efter att ha vridit och vänt på mig i två timmar. Skickade sms till Felicia och bad henne ringa och väcka mig så fort hon vaknade och så blev det. Så vid halv elva var jag uppe, så ikväll skall jag nog faktiskt lyckas somna i tid. Spelade spel på datorn en stund med Nova innan pappa körde mig till stan där jag mötte upp Zandra och Felicia. Vi inhandlade lite nödvändiga saker och träffar på Hedvig som ville följa med oss till Creperiet, så vi tog en fika där innan pappa kom och hämtade oss. Det blev även en sväng till kvarnen denna regniga dag, för det har faktiskt varit plusgrader idag och regn... Köpte ett par joggingbyxor, så nu är jag fit for fight till försäsongen. Imorgon går vi på årets första träning. Woho, sääger jag bara.
Ny vakna och härliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0