White Lies

Skrev precis ett bra inlägg men var lite klumpig och råkade trycka ner alla mina internet sidor(?) Men, ingen depp för det, jag skriver ett nytt, inte lika bra, utan ännu bättre, för på det humöret är jag idag...
Oj, vilken bra, dålig, bra, dålig, bra, dålig dag det varit. Allt har varit lite upp och ner. Men dagen började med en idrottslektion som jag inte var med på för att jag fortfarande är väldigt förkyld. Istället gick jag och Klara till caffis där vi hängde runt lite innan matten. På den lektionen tvingade jag i Karin att vi skall åka och se White Lies om si sådär tre veckor. Så nu skall vi det. Woho, really woho. Resten av dagen rullade på, för jag var glad. Ganska i alla fall. Efter skolan mötte jag och Hedvig upp Viktor B E och det blev en sväng hem till honom innan vi åkte till affären för att handla fika till GU årsmötet. Kom hem från mötet för en stund sen och har precis ätit mat. Nu skall jag fylla min väska som fortfarande ligger tom här på golvet bredvid mig. Sen skall jag sova, tidigt. Wo.
Förresten så är jag lite ledsen över att min mobil inte längre går att ha på ljudlöst efter lite för många smällar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0