Torsdag

Häääär är jag. Igår städade jag i fyra timmar och lagade mat, det tog på mina krafter och tyvärr märktes det på träningen, gjorde en pinsamt dålig träning och mina tankar var någon helt annan stans. Så till dem som pratade med mig igårkväll så ber jag om ursäkt för mitt humör, men det var därför. Dagen idag började med idrott då vi gick igenom kursplanen som tog en halvtimme, det blev lite musik i caffis innan matten började och spanskan var inställd, sen var det bara naturkunskap och det jag ville säga med det var att det var en skön dag. Efter skolan blev det mattepluggande inför provet imorgon som jag för övrigt är väldigt nervös inför. Nu skall jag komma till det bästa, att den dåliga träning jag gjorde igår tog jag igen idag och det gick faktiskt riktigt bra. Eller, för att vara en grusträning... Nu skall jag gå igenom matten en sista gång för att sedan somna gott. Jag är trött. Hejjeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0