Tisdag

Har fortfarande kvar samma konstiga känsla som legat här allt för länge nu. Tappar liksom orken till allt. Det gör att mitt rum just nu ser ut som ett bombnedslag, men jag håller faktiskt på och tar tag i det. Känns bra, jag som trodde att gymet tog mina sista krafter idag. Annars har det varit som vanligt i skolan, skrev ett svenskaprov imorse som kändes bra. Imorgon är det en kort dag egentligen, däremot så blir den inte så kort eftersom jag måste göra ett annat svenskaprov som jag missade när jag var sjuk. Nu skall jag städa klart och senare ta tag i lite plugg, sen skall jag försöka se till att denna kväll inte blir överdrivet lång utan skall försöka lägga mig i tid för första gången på länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0