The first day

Har spenderat senare eftermiddagen och kvällen på Fenix och ung i östersjön tillsammans med Hedvig. Vi har sett på film, lyssnat på musik och lyssnat på föreläsningar. Lite senare in på kvällen mötte vi upp Malin efter att hon slutat jobba, vi åt mat och det blev en sväng på Fenix igen innan det blev en promenad hemåt. Jag kom precis hem och funderar just på vad jag skall hitta på resten av denna afton. Facebook känns inte så lockande just ikväll..

Igårkväll var också en trevlig kväll, det bjöds på middag hemma hos Rickard. Så jag, Karin och Rikard var där, F måste jag tillägga och även jag tycker att det där är förvirrande, att dem har samma namn, men dock så stavas dem olika. Men hur som helst var det en trevlig kväll och det bjöds också på tårta, prinsesstårta. Senare fick vi besök av Hedvig, Malin och Erik, då blev det lite mer tårta och how i met your mother innan jag begav mig hemåt. Imorgon väntar plugg och träning. Woho, natti
Förresten så har jag lämnat in min mobil på service och det känns... lite
sorgligt...
Saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0