Onsdag

Äntligen tillbaka till skolan idag, eller egentligen var det inte äntligen tillbaka till skolan utan tillbaka till alla, istället för att sitta hemma och i stort sätt ruttna. Hade bara två lektioner, eller två, en och en halv, så vid tio var jag klar, väntade då på Karin som slöt något senare, vi gick och åt, pratade igen allt vi inte har kunnat prata om på flera dagar och hade ni varit där så hade det varit svårt att få tyst på oss.
När jag kom hem sen så somnade jag en stund och nu tänkte jag ta tag lite i matten igen. Får se hur det gå, känns som om jag behöver en riktig genomgång på funktionsbegreppet. Ikväll skall jag plugga, städa och packa, är tyvärr inte tillräckligt frisk för att träna igen. Får se om jag åker bort och tittar en stund. Ja woho.

Världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0