My Heart

Ännu en dag här hemma, men idag har jag i alla fall gjort något, jag har pluggat massor och fått liv i mina fötter igen efter helgen. Har haft lite mer ork idag och jag tror att jag börjar bli frisk. Känns bra att jobbiga januari är över. Imorgon blir det nog skola igen, vill. Hoppas att resten av veckan går riktigt fort så att jag och Karin kan komma iväg till Stockholm, så jag får träffa Andreas och ha en fin helg tillsammans med dem. Nu skall jag plugga lite matte och sedan försöka sova. Jag skulle egentligen vilja skriva ett jättelångt inlägg om alla konstiga saker, men det skulle bli konstigt. Ungefär lika konstigt som det jag skrev just om att jag ville skriva det och ja... ni fattar. Hur som helst, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0