It's the wrong time

Mitt inlägg försvann och det kändes lite så där lagom kul när jag är trött och på mindre bra humör. Men jag skall försöka göra en kort sammanfattning på denna sega dag i alla fall. I skolan idag bjöds det på filmfestival, jag övervägde att plugga inför spanskaprovet tillsammans med Felicia. Själva provet gick bra och efter det så var det matte och sedan var dagen slut. Dagen bara rullade förbi och det var hemskt, för jag fick så lite gjort. Efter skolan gick jag hem till Malin tillsammans med henne och Hedvig, det bjöds på goda bullar och massor med prat. Gick hem och sov en stund innan löpträningen och jag har aldrig sprungit så långsamt och varit så seg som jag var idag, men efter så mycket träning skall man vara det. Efter träningen åkte jag och pappa till affären och hämtade ut biljetterna till White Lies, efter det har jag inte fått mycket klokt gjort och nu skall jag sova i  tid. Imorgon bjuds det på lagfest tillsammans med världens bästa, Jenny är hemma och det kan inte bli bättre på det planet. Det är göttmos så att säga. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0