Is love alive?

Skoldagen började med att vi fick en väldigt märklig order på engelskan, att vi skulle logga in på facebook, i vanliga fall brukar lärarna försöka hålla oss borta därifrån men denna gång skulle vi spela scrabble, alltså alfapet på engelska. Rolig engelskalektion. Måste varit första roliga engelskalektionen någonsin. Efter det hade vi religion sen fick vi gå hem. Åt mat när jag kom hem sen sov jag en stund innan det var dags att cykla bort till cpg på norr i motvind och skriva svenskaprovet som jag missade förra veckan när jag var sjuk. Mötte upp pappa efter det och vi cyklade tillsammans hem. Ikväll blev det träning, inte en bra sådan för min fel när jag blev stämplad lite galet. Jag skall ta tag i plugget även denna afton och tänkte här med dela med min av en väldigt fin låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0