Never be daunted

Det har varit en bra helg som har spenderats med bra sällskap och det bästa med hela helgen är att vakna upp på en söndag och må bra. Det blev alltså en lugn kväll igår hemma hos Tobbe, vi lyckades ta oss igenom hela Pearl Harbor, vilket kanske var bra eftersom jag faktiskt inte har sett den tidigare. Innan dess hann jag med lite jobb och på dagen tog vi oss också en sväng på Gutegrillen. I fredags vart det lite festligheter hos Tobbe då han fyllde år. Det var min helg lite kort, idag tar jag tag i plugget senare väntar jobb. Skall snart följa med Julia till Max, det kan hon behöva, för hon mår nog inte lika bra som jag idag. Haaa. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0