Take me out

Jag älskar när jag lyckas övervinna mina dåliga dagar. När jag vaknar och är på dåligt humör och någonstans lyckas vända det. Idag är en sådan dag. Vaknade på fel sida och var allmänt sur. Åkte med pappa till affären för att handla lite inför kvällens middag (för idag har mina föräldrar varit gifta i 20 år), handlade lite gott och lyckades vända på det hela. Har precis varit och sett pojkallsvenskan tillsammans med Fanny, lyckade resultat där och vi hoppas på detsamma för oss imorgon på årets enda båtmatch och jag sitter just nu och funderar på hur man dödar sex timmar på båten på en dag.. Åh just det, matteboken.. Pussseee

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: hihi, fast det är mest jag som bloggar ;)

2011-08-27 @ 23:38:17
URL: http://annieangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0