Go on

Premiären gick inte riktigt som planerat och vi åkte från Slite med 9 poäng, men vi bröt ihop, bet ihop och kom igen. Lördagskvällen tillbringades med laget hos Lange och sedan vidare på andra äventyr. Igår jag jag i stort sätt i sängen hela dagen tills Hedvig kom och ryckte upp mig, vi gick en prommenad i det underbara vädret och pratade om allt. Hon åker till Brighton imorgon och jag är avundsjuk. Igårkväll tog jag också en löprunda innan jag hängde med Julia och Lina resten av kvällen, Matilda gjorde oss sällskap en stund. Nu vaknade jag precis, får se vart dagen tar mig, jag vill åka till djupvik, väntar på att mamma skall komma hem så att jag kan tvinga henne till det. Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0