Äntligen

Äntligen, verkligen äntligen så är lovet här och jag skall ta vara på varenda minut, varenda sekund. I princip inget plugg över lovet och det gör så att jag får en rysning genom hela kroppen av lycka. Denna helg väntas det även seriepremiär mot Viksjö och på det lagfest. Idag skrev jag naturkunskapprov som jag tror gick hyfsat och efter skolan cyklade jag mot stan tillsammans med Karin och Rickard, vi kollade en stund innan jag mötte upp Julia, Felix och Julius. Herregud vad länge sedan man träffade dem killarna, vi tog en glass på glassbaren i det fina vädret. När jag kom hem senare så somnade jag direkt utan att ställa klockan och vaknar sådär fyra timmar senare, vid halv nio. Bra tid. Just nu sitter jag här och väntar på några fina, det blir en relativt lugn kväll. För att morgondagen består av match. Jag är nervös. Men gud vad roligt det skall bli. Äntligen, verkligen äntligen är premiären här.´

Sista matchen förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0