movemovemove

Idag har det bara varit en sådan dag som jag känt att jag verkligen bara har velat gå hem från skolan, jag har liksom inte alls varit ledsen eller arg. Jag har bara haft en konstig känsla i kroppen som gjort mig nere, jag vet inte vad. Så den långa skoldagen blev ännu längre på grund av det och när man är lite nere så sägs det ju att man skall äta choklad, så jag cyklade tillsammans med Zandra, Lovisa och Felicia till affären. Vi mötte även Emily på vägen. Jag köpte choklad och gladpack som vi skall ha till morgondagens olympiad. När jag kom hem pluggade jag lite och somnade en stund, när jag vaknade visade jag pappa lite saker som jag vill ha hem från ikea när dem är uppe i helgen. Cyklade sedan iväg och mötte Emily, vi cyklade til p18 och tränade, lite så där halvbra träning för min del, vissa stunder gick det bra och andra inte alls. Hade så mycket annat i huvudet och hur mycket man än vill tänka bort det så går det liksom inte, jag vet inte varför jag är så virrvarr just nu, det är långt ifrån likt mig. Efter träningen blev det som vanligt på torsdagar mat. Så jag kom hem för en stund sedan och tänkte lägga mig och läsa min bok om en stund och sedan sova, så att jag kan vakna imorgon och vara på lite bättre humör eller vad man skall säga. För det är egentligen inte humöret som spökar utan konstiga känslor. Imorgon väntar Polhemsolympiaden, sedan skall jag ha en mysig kväll tillsammans med Emily och Maritza. Vi skall äta pizza och baka kladdkaka, bästa sättet att tagga inför match på lördag. Då vi skall krossa! Nej nu skall jag lägga ifrån mig datorn tror jag och läsa lite.

Lite bra sådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0