I have to go

Träningen igår gick sådär, vet inte hur det kommer bli, för det gör ont och tyvärr finns det inget annat sätt att få bort det på än att vila och det är det jag verkligen inte vill. Kommer förmodligen i vilket fall spela klar säsongen. Efter träningen igår det mat, sedan cyklade jag hem och duschade. Sen kom Robin och Julius och hämtade upp mig, vi träffade Fanny, Sebastian och Johannes. Sedan raggade vi lite folk til bilkurragömma som faktiskt blev väldigt lyckat, bara att jag, Robin och Julius sög. Kom hem på tok för sent och somnade inte förrens runt halv två. Var lite trött imorse men det gick bra och jag lyckades pallra mig iväg till skolan. Dagen gick fort, det är klart, när vi slutad vid halv tolv. Jag cyklade med några fina tjejer i klassen och åt lunch på Amalia. Sen blev det hem, då kom mamma och hämtade upp mig. Vi hämtade Felix vid båten och åkte hem hit en stund innan hans pappa hämtade honom. Sen har jag sovit en stund och sett på idol. Senare skall vi hem till Robin för lite festligheter. Mumsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0