Need you tonight

Olympiaden idag blev inte alls bra på grund av regnet, jag frös och ville bara hem och tillslut så fick jag gå hem. Då cyklade jag tillsammans med Felicia, Hedvig och Zandra till Atterdags för att inhandla lite grejer. Sen blev det pizzabak och kladdkakemys, jättemysig eftermiddag med några fina tjejer. Sen cyklade jag hem till Emily där jag just nu befinner mig med henne och Maritza. Vi kör samma sak som tidigare idagm, pizza och kladdkaka + massor av annat gott, jag kommer rulla hem ikväll, lika bra, för det är så det skall vara. Nu ska jag vara lite social och äta pizza. Det blir också Sverige-Ungern ikväll, jag är avundsjuk för mina föräldrar är där.

saknade människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0