LÖRDAG VAREJAAA

Bra fest i torsdags faktiskt och hamnplan var bokstavligen överfyllt med folk. Det var kul och jag somnade med kläderna på när jag väl kommit hem och vaknade av att pappa kom in i mitt rum några timmar senare och sa att det var dags att gå upp. Första lektionen var en mardröm men jag överlevde. Jag åkte sedan tillsammans med mina fina flickor hem till Felicia där vi lagade mat på hålan. Tillbaka på kemin som jag också överlevde. Sen var det bara hem och tvärdäcka i sängen, kan vara det skönaste jag gjort någonsin. Vaknade några timmar senare och pluggade en stund. Sen blev det hockey tillsammans med Julia, Sebastian och Jesper. Jag och Julia åkte sedan hem till mig och såg på tv innan en stund innan hon åkte hem och jag bara somnade på två sekunder. Idag har jag städat och pluggat, känns skönt att få lite vettigt gjort. Ikväll blir det lagfest. Wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0