I miss you

Igår träffade jag Fanny, vi cyklade och åt på creperiet och man kan väl aldrig få nog av det. Så sjukt gott, mumsi. Sedan kom Julius och Sebastian, dem hämtade upp oss, sedan åkte vi och tankade och träffade Robin och Edvin. Det blev en sväng ut till martebo och inte heller denna gång fick jag se ljuset. Börjar tvivla starkt på om det verkligen finns. Det blev också en sväng ut till kyllaj och när vi kom ut dit så var det redan folk där vilket gjorde allt mindre läskigt. Vi åkte sedan hem till Julius en stund och hängde lite innan jag fick skjuts hem. Somnade som en stock när jag kom hem. Vaknade tidigt idag och då åkte jag och mamma in på stan en sväng, köpte lite nödvändiga saker och saker till mina cupcakes som jag ägnat hela eftermiddagen åt. Nu skall jag äta cupcakes och plugga. Ikväll blir det träning trots mina benhinnor, skall ta det lugnt och senare ikväll ser det ut som om det blir något liknande som igår. Mumsi puss.

Snart är du hemma. Jag dör vad bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0