Greatest love of all

Igår var det skola som vanligt med en skööööön och väldigt uppskattad sovmorgon. När jag kom hem pluggade jag lite, sen blev det gymmet. När jag var klar där åkte jag hem och åt, fixade i ordning mig lite, sen kom Julia, Ante och Vickan. Dem hämtade upp mig och vi åkte på vidare äventyr, bland annat ut till min morfar. Sen åkte vi vilse, så det blev sent igår. Var otroligt trött imorse men överlevde, efter skoolan var det kick-off med fotbollsgymnasiet. Mmmmmm jag vet inte ens om jag vill gå där, men jag lär bli tvungen nu.
Pluggade lite efter skolan innan jag somnade en stund. Sen blev det träning och ja. Mina dagar är ganska enformiga nu. Nu skall jag plugga lite mer, matte, spanska, bok på engelska, bok på svenska... det kommer aldrig ta slut... mmmmmm men jag är glad ändå!

jagsaknardigduskaintevarasålångtbort4,7miljagdör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0