Blä

Julia var en här för en stund sedan och sa hejdå, imorgon lämnar hon mig för värmen och det känns lite tomt. Idag har jag haft en extremt dålig dag och ingenting har veltat gå mig väg. Skolan var bara sjukt seg trots att vi hade lång sovmorgon, jag var på bra humör idag på morgonen. Men det började vända när jag fick stressa lite till skolan. Matten gick kasst idag och då sjönk mitt humör till -10. Blev en sväng på stan med Rickard efter skolan och självklart hittade jag ingenting... När jag kom hem åt jag lite glass och läste. Sedan hände en till dålig grej då jag kom på att mina fotbollsskor och benskydd ligger på P18 och eftersom jag skulle åka med Camilla och hennes mamma till distriktsträningen i rävhagen så ville jag inte ställa till med några besvär så jag fick ta mina gamla skor. Jättekul vaaaa.... Träningen gick sådär och det skulle självklart regna mer än någon annan dag på hela året. Jag pratade precis med min fina och det var ett + för dagen. Trots det skriver jag det här inlägget i frustration. Nu skall jag äta frukst, skriva sms med min fina och läsa bok. Känns bra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0