The way down

Vilken dag... och inte minst, vilken gårdag. Jag är helt död och skulle helst vilja gå och lägga mig på direkten. Men icke, för jag har tusen saker att göra innan jag kan gå och sova utan ångest. En positiv sak är i alla fall att vi inte har någon idrott imorgon så jag kan få sova minst en timme längre, blir man glad eller blir man glad när ett sådant meddelande plingar till i mobilen? glaaaad ja. Skolan idag rullade på och gick relativt, jag har också överlevt en bokredovisning, det känns bra. Efter skolan cyklade jag och Rickard, hem till Rikard tillsammans med honom. Det där lät kul, men det är två personer och lägg märke till stavningarna. Viktigt! Ikväll blev det också träning, som gick sämre än någonsin och då blir man så där hiskligt glad, eller? Nu skall jag återgå till fem tusen viktiga saker jag har att göra. Wiho. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0