P18 IK

Äntligen är jag här, wohop. Jag sitter aldrig vid datorn längre och därför blir det lite dåligt med bloggandet, är lite smått arg för att den senaste uppdateringen till mig mobil gör att jag inte kan blogga därifrån. Usch. Hur som helst, nu har jag förklarat mig nog och skall istället berätta om hur bra fotbollsgalan var då P18 tog hem fyra priser, det fatt man ju. Det var i alla fall sjukt kul och jag kan inte förklara den kärlek jag har till alla mina lagkamrater, tränare, ledare och alla som fått det att fungera. Tusen tusen tack!!
Det bjöds på god mat och självklart världens trevligaste sällskap. Det blev lite dans innan allt var över, då blev det en sväng hem till Ylva och även ett stopp på wallers för att hämta upp dem som fastnat där inne.
Jag gick sedan och mötte upp några små vänner vid max och där tillbringade jag min tid under nattens "ställa tillbaka klockan time". Det hade tydligen varit drama på kvällen som jag satt mig in i på vägen hem, hann med några samtal innan jag somnade gott.
Igår hade jag sjukligt ont i fötterna och trodde jag skulle gå under vilken sekund som helst. Ja, klackskor nu vet, det är inte riktigt min grej, faktiskt. Jag hade gäster igår, släkten var här och firade mig lite i förskott. Trevligt. När dem gått somnade jag någon timme till och hela kvällen tillbringade jag halvliggandes på soffan. Skön kväll.
Jag vaknade precis och det fatt man ju verkligen och ska snart äta frukost och idag är det dags att ta tag i pluggandet igen. Låter härligt va? Gud ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0