Överraskningsmiddag

Oj, igår var jag med om något kul. Julia och Vickan hade tydligen bestämt att vi skulle på max igår kväll och att Jesper skulle köra oss. Så när dem kom och hämtade mig och jag satt mig i bilen så fick jagen ögonbindel på mig. Jag fick en åktur genom Visby med ögonbindel och även upp i skogen för att jag listade ut vilken väg vi åkte. Bilen stannade och jag fick hjälp ur och blev inledd i ett hus. Dem tog av ögonbindeln och jag stod i Fannys hall med alla tjejer framför mig. Det vankades tydligen överraskningsmiddag. Jag hade nog aldrig blivit så förvånad och det var det finaste dem kunde göra. Looooove you. Det var jättetrevligt igår. Vi åt tacos, glass, muffins och såg på PH. Jääääättemysigt. Tusen tack alla!
Idag blir det att plugga, har redan pluggat som en dåre men det blir att plugga mer. Härligt. Nu skall jag in och äta lunch med Rikard på stan och sedan filma in vårt engelska arbete. Wohooo. Höööres vaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0