Doesn´t mean anything

Bra ledighet det har varit, faktiskt, trots att allt inte alltid har gått enligt planerna. I fredags hängde jag med en vän, när jag egentligen skulle hängt med en annan vän, det var inte jag som svek. Men jag hade trevligt ändå. Blev lite för sent den natten och det resulterade till en lång sovmorgon. Familjen åkte till Västergarn och grillade, jag tillbringade mest tid i bilen, för jag tyckte att det var kallt.
När jag kom till stan igen blev det en cykelsväng med Julia för att träffa Viktor x2 och Oskar. Blev lite fotbollsspelande innan jag cyklade hem för att fixa i ordning mig till kvällens äventyr. Vi hämtade upp Julia och hennes mamma för att åka ut till Stenkumla för att fira min mormors 60-årsdag. Helt sjukt lyckad kväll, trots att vi tillbringade den största tiden på köksvägentrappan. Bra de. Vi blev sedan upphämtade och åkte till stan för vidare äventyr, det var trevligt. Jag och Julia traskade sedan hemåt.
Idag har det varit en seg dag, har legat inne hela dagen och näst intill dött. Blev lite fart på mig till kvällen, då cyklade jag och Julia ner till strandpromenaden för att se solnedgången och äta gott. Sjukt misslyckat.
Imorgon är jag ledig, sjukt soft. Blir bra det. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0