Without you I'm nothing.

Jag vet inte vad det är med min dator idag, den gör inte som jag vill i alla fall, det är en sak som är säker. Det tog mig ungefär tio minuter att bara komma in för att få skriva detta inlägg.
Idag mår jag inte speciellt mycket bättre än igår, för jag var promt tvungen att vara ute och fara.
Julia kom hem till mig och höll mig sällskap igår, vi åt mat och spelade wii. Vi bestämde oss senare för att gå hem till Julia och därefter kom Emil, Mattias och Viktor. Dem hämtade upp oss och vi åkte till martebo än en gång(vi måste ha varit där en miljon gånger utan att se någonting) Inte heller denna gång fick vi se någonting, men det blev en halvläskig prommenad i skolan eftersom vi inte kunde köra ner hela vägen på grund av snön, som jag tycker borde förvinna nu.
Jag klev upp för en stund sen, vi är lediga idag, jag dör så skönt. Skall äta någonting och sedan blir det lite storstädning och plugg. Tror att Julia kommer hit en stund. Jag har hennes mobil, för det är ju trots allt Julia i ett nötskal vi pratar om. Hon glömde den ju förstås, i Emils bil!

Puss alla underbara, ha en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0