Wanting to be someone else is a waste of the person you are

La mig lite för sent igår och därför var jag lite för trött idag. Men jag lyckades. Som alltid. Ta mig upp ur sängen och iväg till skolan. Det har varit en bra dag.
Efter skolan mötte jag upp Emma och Ronja, vi cyklade bort till form fitness tillsammans. Sjukt jobbig träning, men också sjukt skönt efter. Vem tror att jag har träningsvärk imorgon? JAG. Det har jag alltid efter form fitness.
Ikväll har jag legat i soffan och gjort så lite som möjligt. Lite arg för att jag inte hade kanalen barcelona sändes på. Men en vän skickar ett litet sms när det händer något. Imorgon blir också en bra dag. Nu ska jag sova. Ni är så fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0