Sorpresa

Jag är redan hemma. Det blev en kortis dag idag och det var inte planerat. När jag klev upp idag kände jag att jag egentligen inte orkade gå till skolan för att det var en så lång dag (vad trött man blir att vara ledig och sjuk) men jag är inte direkt en sådan som struntar i skolan så jag gick självklart dit.
Vi skrev först nationella som faktiskt gick helt okej, är otroligt glad över att alla engelska är över nu. Vi fick reda på där att vi inte skulle ha någon engelska på eftermiddagen. Hängde omkring i skolan tills mentorstiden började och den varade i fem minuter. Ingen idrott och vi fick reda på att svenskan på eftermiddagen var inställd. Så i två timmar hängde jag omkring och väntade på att få göra musikprovet och gå hem. Tur att man har så fantastiskt fina vänner.
Jag skall äta något, det var inte någon höjdarmat i skolan. Senare blir det form fitness och ikväll skall nog jag och Julia se innebandy. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0