Saturday

Igår mötte jag upp Fanny på stan, vi gick och tog en mysig fika på ringduvan och pratade om allt möjligt. Mamma kom sedan och hämtade mig efter dem varit i affären. Hela familjen åt tacos tillsammans.
Hade planerat att jag skulle på Endre matchen som alla andra i denna stad, men jag hade ingen ork till det. Så jag såg på tv och gjorde något som intr var okej för att vara fredags kväll. Jag somnade klockan halv elva.
Trots att jag somnade i tid, vaknade sent och sovit lite på eftermiddagen så är jag trött. Känner att det måste vara något fel på mig?
Nu skall jag duscha, äta och städa på mitt rum, låter ju sjukt kul. Ikväll får jag se vad jag gör. Som det ser ut nu så skall jag vara hemma och dö. Kan inte fatta varför jag är så trött.


Snygga Kate fjorton år gammal

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0