hej hej hemskt mycket hej

Dagen idag startade ganska bra, men drogs ner lite på andra lektionen då vi fick veta att no-ämnet vi skall ha nationellt prov i är fysik. Fysik är inte riktigt min grej och jag skall läsa fysik b sen...
Men annar har det varit en helt okej dag, lite halv seg, men första dagen i skolan efter lovet får lov att vara lite så där. Imorgon skall det därimot bli helt andra takter då vi skall ha röda korset hela dagen, alltså öva mun mot mun metoder på dockor och liknande.
Hur som helst så blev det lite kladdkakebak för min del efter skolan och lagom när den var klar plingar Rickard på dörren och vi äter kladdkaka och hänger lite. Nu har jag precis ätit mat och tänkte kasta mig framför tv:n och hänga där hela kvällen. Känns som min grej ikväll, sjukt mätt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0